
Jeśli chodzi o gadżety reklamowe, to wiadomo, że można wykorzystać praktycznie każdy rodzaj produktu. Nie mniej jednak ważne będzie to, co się na nich nadrukuje. W końcu by dany produkt mógł być nazywany i wykorzystywany jako gadżet reklamowy, to koniecznie musi być odpowiednio do tego zadania przygotowany. Chodzi tutaj rzecz jasna o umieszczenie na jego powierzchni odpowiednich nadruków reklamowych. W ich skład muszą wchodzić między innymi identyfikacja reklamodawcy oraz hasła reklamowe związane z przeprowadzaną akcją promocyjną. Dopiero tak przygotowane wyroby można pewnie włączyć do kampanii reklamowej, licząc na ich skuteczne wsparcie tego rodzaju wydarzenia.Jeśli chodzi o kubki reklamowe, to dają one wiele możliwości na umieszczenie atrakcyjnych i niebanalnych nadruków reklamowych. Dzięki sporej powierzchni gadżety mogą zaprezentować odbiorcom kampanii reklamowej nie tylko hasła i grafiki związane z promocją. Chodzi o to, że na powierzchni takich gadżetów reklamowych znajdować się mogą również atrakcyjne elementy dekoracyjne, które sprawią, że gadżety reklamowe zyskają lepszy wygląd, a tym samym skuteczniej zainteresują osoby, do których ma trafić.
Nie mniej jednak kubki reklamowe to przede wszystkim wsparcie dla konkretnej kampanii reklamowej. Dlatego właśnie koniecznie takie elementy muszą zostać podpisane. Chodzi o to, by na nadruku znajdowały się dane reklamodawcy, ponieważ w przeciwnym wypadku nikt nie będzie wiedział, od kogo taki kubek dostał. Jednym słowem niepodpisane gadżety reklamowe nie będą w stanie skutecznie wspierać konkretnej kampanii reklamowej i jej autora. W ten sposób klienci nie będą mogli trafić do oferty sprzedażowej, którą dla nich przygotowało dane przedsiębiorstwo.
Nie musi to jednak być jednoznaczne, z tym że Kubki reklamowe na swojej powierzchni będą miały duże napisy zawierające pełną nazwę firmy, która się w ten sposób promuje. Czasami wystarczy, jeśli nadruk zawierać będzie znak firmowy reklamodawcy lub swoją nazwę napisaną niewielkich rozmiarów czcionką. Najważniejsze, by gadżet był podpisany, ale nie musi to stanowić głównego elementu umieszczonego w centralnym miejscu nadruku.